dinsdag 12 augustus 2014

Dag 4 Waterbury---->Bowcraft amus. park----->New York City

Weer op tijd wakker en dus snel naar beneden voor ontbijt! Maar als we bij de ontbijtruimte aankomen is ie dicht. Schijnt alleen in de zomer open te zijn. Geeft niet want het ontbijt is toch niet inclusief hier. Nadat we alles ingepakt hebben rijden we naar de IHOP en daar zijn de pannekoeken, eieren en spek zijn niet aan te slepen! We maken ons dan op voor een ritje van 2 uur richting New York City. Als we ter hoogte van The Bronx zijn loopt het verkeer helemaal vast, wat een drukte!!! Voordat we in het hotel zijn bezoeken we eerst nog een even een pretparkje(Bowcraft amus. park) met gratis parkeren en gratis entree. Je koopt er losse kaartjes voor de attracties. We doen natuurlijk de 2 achtanen waarvan er eentje(Zierer) echt heel leuk is en hij word door Savannah bestempeld als haar leukste achtbaan ooit! Voor mij is dat trouwens ook een mijlpaal want het is mijn 300ste unieke achtbaan! Op naar de 1000 haha! Nadat we uitgespeeld zijn gaan we naar de overkant naar een de Smoothie king. We nemen daar een smootie als lunch en die smaken goed. Het is dan nog maar een klein stukje naar het hotel. We hebben hetzelfde hotel als afgelopen lente, in New Jersey. We hebben deze keer een kamer op de 7e verdieping met helaas geen zicht op Manhattan net als vorige keer. De kamer is ook iets kleiner maar no altijd een grote kamer zo met die woonkamer erbij! We hebben beloofd om naar de speelgoedwinkel te gaan dus we gaan naar het naastgelegen Toys R us. Wat een gigantisch grote winkel weer. Zo groot als de Makro maar dan alleen maar speelgoed zo ver als het oog reikt. Savannah kiest een poesje uit die echt leuk is. Timber kiest een set poppetjes uit van Scooby Doo. We splitsen dan op en Femmy en Timber gaan naar Kohl's wat een soort warenhuis is en Savje en ik gaan naar Sports Authority. Of Femmy iets gekocht heeft dat weet ik niet maar ik ben in ieder geval met mijn neus in de boter gevallen. Jammer dat ik niet alles mee kan nemen. Ik kies 2 t shirts uit(van New York en de Mets) en zie nog een derde hangen maar die is maar lieft 100 dollar dus die laat ik hangen. Voor het avondeten gaan we weer eens een keer naar de Red Lobster, kreeftje lekker hoor! Ik neem dus de combo kreeft, garnalen en scallops en Femmy een salde. Als toetje neem ik een keer geen ijs maar een cocktail, ne mudslide! Er zit wodka en baileys in in ieder geval, lekker. Alleen jammer dat Timber het poppetje van shaggy van Scooby Doo is kwijtgereekt. Kunnen we weer terug naar de speelgoedwinkel voor een los poppetje. Kunnen we meteen zijn knuffel ophalen die hij daar heeft laten liggen. Verstrooide professor hoor die Timbermans! Gereden kilometers vandaag: 180 km totaal: 390 km Weer: zonnig en 28 graden. Achtbanen vandaag: 2 totaal: 300.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten