woensdag 3 september 2014

Dag 16 Syracuse---->Springfield(Six Flags New England)

Vandaag weer een flinke reisdag van 3,5 uur. Na het uitchecken rijden we naar de Panera Bread voor ontbijt. Dat was in het begin van de vakantie goed bevallen. De turkey sandwiches smaken goed, en ook nog eens sjans gehad want ik werd Sweetie EN Honey genoemd door de vrouw achter de kassa! Die is in de knip! Snel de auto in voor ze aachter mij aan komt:) We moeten immers een stuk rijden. Na een paar uurtjes maken we een tussenstop langs de snelweg waar we ook wat kleins nemen bij de MAC. Dat is het fijne van die toll turnpikes. Daar hebben ze van die afslagen met restaurants en tankstations net als in Nederland. We willen een keer op tijd in het hotel zijn zodat we lekker kunnen zwemmen en de was kunnen doen. We hebben trouwens van hotel gewisseld. We hadden oorspronkelijk een goedkoop hotelletje geboekt maar we willen voor de laatste 2 nachten toch wel wat luxers dus we nemen een La Quinta inn. Fijn dat Booking.com. Nadat we alles op de 7e verdieping hebben afgedropt gaan we naar beneden naar het zwembad. De wasmachines staan er naast dus het komt goed uit. Het water is aan de koude kant maar als je erdoor bent gaat het wel. Terug op de kamer besluiten we dan dat Martijn en ik wat gaan afhalen want we hebben niet al te veel tijd want Martijn en ik willen zo nog even naar Six Flags. Ik had op Google maps een steakhouse gezien maar de Tomtom kan hem niet vinden. Wel een Longhorn en een Outback. Longhorn zijn we nog niet geweest deze vakantie maar we kiezen toch voor de Outback. Het duurt ongeveer 20 minuten en daarom gaan we aan de bar maar wat drinken. Ik bestellen een groot glas Fosters bier. Het glas komt recht uit de koelkast. Ik moet nog mijn best doen om hem op te krijgen voordat het eten er is. Op de kamer smikkelen we het eten op, van Ahi Tuna tot biefstuk en spare ribs. Niet snel daarna gaan we naar Six Flags. Helaas is het park maar tot 21 uur open zo doordeweeks. We willen om 19 uur binnen zijn zodat we 2 uurtjes hebben voor wat achtbanen zodat we morgen de rest kunnen doen. We zijn er in 10 minuten maar helaas moeten we nog steeds 20 Dollar betalen voor parkeren ondanks het tijdstip. We kunnen wel mooi vooraan parkeren aangezien daar plekken vrij zijn van mensen die al weg zijn. We lopen per ongeluk een caravantentoonstelling op zonder uitgang aan de andere kant grrrr. Maar we erzijn toch mooi om 19 uur. Martijn activeert zijn seizoenspas en ik laat de mijne zien zodat we meteen door kunnen. We lopen maar meteen linea recta door naar Bizarro, de topper van het park. We moeten ongeveer een half uurtje wachten en dan zitten we er in. Wat een topper van een achtbaan zeg! Hoog, hard, lang en ga zo maar door! Hij komt op nummer 4 van mijn stalen lijst! Bij Martijn komt ie geloof ik op nummer 1 ;) Onride van bizarro: Meteen door naar Catwomans Whip, een familiebaantje die we morgen ook kunnen doen. We komen dan uit bij Mind Eraser. Een zelfde achtbaan als in beide Walibi's in Nederland en Belgie. Een achtbaan waar je onder hangt en hij is niet soepel. Batman de floorless B&M heeft storing dus dat word morgen. We gaan dan naar de andere kant van het park waar de rij bij Pandemonium te lang is, word dus ook morgen. We gaan dan met de kabelbaan terug naar het hoofdplein. We zien dan ineens Thunderbolt de houten achtbaan gaan. Die was de hele tijd dicht. Gauw aansluiten dus en we staan nog net voor 21 uur in de rij voordat de rij gesloten word. Wat een rammelbak is dit zeg. Ok wel een klassieker maar kreeg een paar stompen in mijn maag. En Martijn in zijn rug, dat zal ie morgen wel voelen! Met een grote bak popcorn en cola verlaten we het park en halen bij de benzinepomp nog wat versnaperingen. Morgen dus heel de dag naar Six Flags ! Gereden km vandaag: 300 km, totaal: 2000 km Achtbanen vandaag: 4, totaal 331. Het weer vandaag: Zonnig en 26 graden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten